Amot 4504 Клапани регулювання температури та тиску Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

4504 Температура і тиск Регулюючий клапан (2» | DN50)

Артикул 4504

Комбінованийклапан регулювання температури та тиску AMOT використовується в додатках, де одночасно потрібні як регулювання температури, так і тиску. Він поєднує в собі регулювання температури, регулювання тиску та скидання тиску в один клапан колектора, тим самим зменшуючи витрати на встановлення та спрощуючи планування матеріалів. Клапан призначений для установки безпосередньо на масляний бак для зменшення трубопроводів.

Особливостіта переваги

  • Комбінованийтиск, зниження температури і тиску в одному клапані
    • Дистанційнерегулювання тиску пілота нижче
    • 2½» - 3" внутрішньо відчутний 3-сторонній
    • Вбудованийклапан скидання тиску
  • Конструкціяз вуглецевої сталі або нержавіючої сталі
  • Портидля контрольно-вимірювальних приладів
  • Знижуєвитрати на монтаж (клапани, трубопроводи, фітинги, фланці)
  • Спрощуєпланування матеріалів
  • PEDпідходить для рідин групи 1 і 2
  • АТЕКСII 2G Ex h II IIC T6... T3 Gb X
  • CE

Швидкістьпотоку: 72м3/год 320г/хв
Робочийтиск: 7бар 100фунтів на квадратний дюйм
Матеріалкорпусу: Вуглецева сталь
Корпусрегулятора: Алюміній
з'єднаннятруб: 2 «до 4" SAE J518C 3000
Вага: 50кг 110фунтів.
Додатки
  • Призначенийдля використання в додатках, де необхідний контроль температури та тиску мастила, таких як газові турбіни.

Операція

4504був спеціально розроблений та розроблений AMOT Controls як клапан регулювання тиску та температури для застосування мастильних масел.
Тискмасла регулюється пілотним регулятором картриджів. Пілотна подача до регулятора відводиться вниз потоком масляних фільтрів, щоб відчути тиск масла. Тиск регулюється регулюванням кількості масла, яке скидається через патронний регулятор, назад до основного резервуара.

Потімтемпература масла контролюється внутрішньо чутливою 3-ходової температурою в клапані. Потім потік масла розщеплюється між тече через охолоджувач зовнішній до клапана і внутрішнім байпасом, який надходить безпосередньо до термостатичних елементів. Потік через внутрішній байпас і охолоджене масло, що повертається з охолоджувача, змішуються і регулюються температурними елементами до потрібної температури перед виходом з клапана. Температура і тиск регульоване масло виходить з клапана і протікає через фільтри масляної системи мастила перед тим, як надходить на обладнання, що вимагає змащення.

Спрощенасхема клапана температури та тиску:

4504A1SAS045

4504A2SAS045

4504A1SAS055

4504A2SAS055

4504A1SAS057

4504A2SAS057

4504A1SAS075

4504A2SAS075

4504A1SAS090

4504A2SAS090

4504A1SAS095

4504A2SAS095

4504A1SAS100

4504A2SAS100

4504A1SAS105

4504A2SAS105

4504A1SAS110

4504A2SAS110

4504A1SAS115

4504A2SAS115

4504A1SAS120

4504A2SAS120

4504A1SAS130

4504A2SAS130

4504A1SAS135

4504A2SAS135

4504A1SAS140

4504A2SAS140

4504A1SAS145

4504A2SAS145

4504A1SAS150

4504A2SAS150

4504A1SAS155

4504A2SAS155

4504A1SAS160

4504A2SAS160

4504A1SAS165

4504A2SAS165

4504A1SAS170

4504A2SAS170

4504A1SAS175

4504A2SAS175

4504A1SAS180

4504A2SAS180

4504A1SAS185

4504A2SAS185

4504A1SAS195

4504A2SAS195

4504A1SAS205

4504A2SAS205

4504A1SAS215

4504A2SAS215

4504A1SAS225

4504A2SAS225

4504A1SAS230

4504A2SAS230

4504A1SAS240

4504A2SAS240