Amot 4500D Температура і Тиск Регулюючі клапани Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

4500D Клапан регулювання температури та тиску (2 «до 4" | DN 50 до DN100)

Артикул: 4500D

Комбінований клапан регулювання температури та тиску AMOT використовується в додатках, де одночасно потрібно як регулювання температури, так і тиску. Він поєднує в собі контроль температури, регулювання тиску та скидання тиску в єдиний клапан колектора, тим самим зменшуючи витрати на установку та спрощуючи планування матеріалів. Клапан призначений для монтажу безпосередньо на масляному баку до редукційного трубопроводу.

Особливості та переваги

  • Комбінований скидання тиску, температури та тиску в одному клапані
    • Дистанційне регулювання тиску пілота нижче за течією
    • 4 «внутрішньо чутливий 3-ходовий регулюючий клапан температури
    • Вбудований запобіжний клапан тиску
  • Конструкція з вуглецевої сталі або нержавіючої сталі
  • Порти для контрольно-вимірювальних приладів
  • Зменшує витрати на монтаж (клапани, трубопроводи, фітинги, фланці)
  • Спрощує планування матеріалів
  • PED підходить для рідин групи 1 та 2
  • АТЕКС II 2G Екс ч ІІС Т6... Т3 Гб Х
  • CE
  • Швидкість потоку: 72 м 3 /год 320 г/хв
    Робочий тиск: 7 бар 100 фунтів на квадратний дюйм
    Матеріал корпусу: Вуглецева сталь
    Корпус регулятора: Алюміній
    З'єднання труб: 2 «до 4" SAE J518C 3000
    Вага: 50 кг 110 фунтів.

    Додатки

    • Призначений для використання в додатках, де потрібен контроль температури та тиску мастила, наприклад, газових турбін.

    Операція

    4500 був спеціально розроблений та розроблений AMOT Controls як клапан регулювання тиску та температури для застосування мастила. Тиск масла регулюється за допомогою пілотного регулятора картриджів. Пілотна подача до регулятора подається вниз за потоком масляних фільтрів, щоб відчути тиск масла. Тиск регулюється регулюванням кількості масла, яке скидається через картриджний регулятор, назад до основного резервуара
    .
    Потім температура масла контролюється внутрішньо відчутою 3-ходовою температурою в клапані. Потім потік масла розділяється між протікає через охолоджувач зовнішній до клапана і внутрішнім байпасом, який надходить безпосередньо до термостатичних елементів. Потік через внутрішній байпас і охолоджене масло, що повертається з охолоджувача, перемішуються і регулюються температурними елементами до потрібної температури перед виходом з клапана. Температура і тиск регульоване масло виходить з клапана і протікає через фільтри системи мастила, перш ніж надходити до обладнання, що вимагає змащення
    .

    4500D1R-AA

    4500D1R-BTU

    4500D1R-BTJ

    4500D2R-AA

    4500D2R-BTU

    4500D2R-BTJ

    4500D3R-AA

    4500D3R-BTU

    4500D3R-BTJ

    4500D4R-AA

    4500D4R-BTU

    4500D4R-BTJ

    4500D5R-AA

    4500D5R-BTU

    4500D5R-BTJ

    4500D1S-AA

    4500D1S-BTU

    4500D1S-BTJ

    4500D2S-AA

    4500D2S-BTU

    4500D2S-BTJ

    4500D3S-AA

    4500D3S-BTU

    4500D3S-BTJ

    4500D4S-AA

    4500D4S-BTU

    4500D4S-BTJ

    4500D5S-AA

    4500D5S-BTU

    4500D5S-BTJ