Amot Повітря впускна депресія дизельного палива запірні Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

FSX-200 Депресія впуску повітря дизельне паливо запірний клапан (CE226)

Артикул ФСХ-200

МодельFSX-200 призначена для використання в поєднанні з Chalwyn від AMOT Butterfly або автономні автоматичні запірні клапани впуску повітря. FSX-200 автоматично закриє подачу дизельного палива двигуна, коли запірний клапан впуску повітря закривається через стан перевищення швидкості двигуна. FSX-200 також включає в себе кнопку ручного вимкнення.

FSX-200 також відповідає європейському стандарту EN 1834-1:2000, що охоплює роботу дизельного двигуна в зоні 1 або зоні 2 небезпечних районах, де можуть існувати легкозаймистий газ або пара. Цей стандарт вимагає, щоб і паливо двигуна, і подача повітря впускного повітря автоматично відключалися, якщо відбувається перевантаження двигуна.

Особливостіта переваги

  • Відповідаєвимогам EN 1834-1:2000 до дизельних двигунів у зонах 1 та 2
  • Миттєвезакриття, коли клапан впускний
  • Скиданняпаливного клапана потрібно лише після відключення запірним клапаном впуску повітря
  • Незахищененалаштування
  • Підходитьдо 10 мм (3/8») паливної труби
  • Монтажнийкронштейн включений
  • Комплектифітингів доступні для клапанів діапазону Chalwyn TMZ, D та X
Корпусклапана: Литийалюміній
Паливніз'єднання: »БСП
Максимальнийтиск палива: 14бар 200фунтів на квадратний дюйм
Напірніз'єднання »БСП
Ручнеперевизначення Натисніть, щоб закрити

Монтажнийкомплект для підключення FSX-200 до наступних клапанів:

  • FSX-100для моделей D і Z
  • FSX-200для моделей D34BF і аналогічних клапанів
  • FSX-300для моделей X

Додатки

  • Длявикористання в додатках, де запірний клапан дизельного палива бажано використовувати з запірним клапаном впуску повітря.
  • Відповідаєєвропейському стандарту EN 1834-1:2000, що охоплює роботу дизельного двигуна в зоні 1 або зоні 2 небезпечних районах, де можуть існувати легкозаймистий газ або пара. Цей стандарт вимагає, щоб і паливо двигуна, і подача повітря впускного повітря автоматично відключалися, якщо відбувається перевантаження двигуна.
  • Підходитьдля двигунів потужністю до 200 к.с. (150 кВт)

Операція

Першийстарт. Після того, як двигун працює, вимкніть клапан повітрозабірника. Двигун повинен негайно зупинитися і кнопка зупинки на FSX-200 повинна автоматично втягуватися в положення зупинки. Після того, як двигун зупинив FSX-200 може бути скинутий, витягнувши кнопку зупинки або, як варіант, якщо залишити на кілька хвилин, щоб будь-який перепад тиску палива на паливному клапані повністю розпався, FSX-200, як правило, автоматично скинеться.

Примітка: якщо кнопка зупинки на FSX-200 працює вручну, щоб зупинити двигун, може бути затримка в дії під час будь-якого залишкового палива між FSX-200 і двигуном використовується.

FSX-100 

FSX-200

FSX-300