Amot 2180 Мембранний керований 2-ходовий газовий пілотний клапан Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

2180 Мембранний керований 2-ходовий газовий пілотний клапан

Артикул 2180

Клапани AMOT Model 2180 перекриють паливний газ і вентиляцію колектора при використанні на двигуні внутрішнього згоряння. Нормальне застосування цієї моделі для відключення газового двигуна в разі небезпечного стану, такого як висока температура води в сорочці, низький тиск мастила, надмірна вібрація, висока температура газорозряду і т.д. клапани використовуються в поєднанні з повною системою управління AMOT за допомогою AMOT датчики контролю за станом двигуна.

Особливості та переваги

  • Компактнийдизайн
  • Ніякихкоригувань не потрібно
  • Зміннігумові сидіння клапана
  • Індикаторипозиції з відкритим закриттям
  • Великаємність Подвійний сидяча клапан
  • Великийвент-порт
2180ЕД 2180ES
Корпусклапана: Ковкийчавун Лита сталь
Корпусдіафрагми: Литий алюміній Пресована сталь
Хв.тиск для повного ходу: 138кПа 20фунтів на квадратний дюйм 552кПа 80 фунтів на квадратний дюйм
Рейтингклапана: 862кПа 125 фунтів на квадратний дюйм за 150 фунтів
на 300 фунтів
138 кПа
276 кПа
150 psi
300 фунтів на квадратний дюйм
Обидвіверсії:
Макс.безперервний тиск: 552кПа 80 фунтів на квадратний дюйм
Коефіцієнтвитрати:

2"

3"

Кв= 74

Кв= 95

Резюме= 85

Cv= 110

Додатки
  • Запірнийклапан газу

  • Запірнийклапан палива газового двигуна

  • Запірнийклапан палива газової турбіни

  • Повітрянийпусковий клапан

Операція

КлапаниAMOT моделі 2180 перекриють паливний газ і вентиляцію колектора при використанні на двигуні внутрішнього згоряння. Коли тиск подається на діафрагму, вентиляційний отвір закривається, а основні порти відкриваються для допуску паливного газу до двигуна. Коли тиск діафрагми відпускається, пружина закриває основні порти, а великий вентиляційний отвір вентиляційного отвору впускний колектор двигуна, викликаючи швидке відключення.

Нормальним застосуванням цієї моделі є відключення газового двигуна в разі небезпечного стану, такого як висока температура води в сорочці, низький тиск мастила, надмірна вібрація, висока температура газорозряду тощо в поєднанні з повною системою управління AMOT за допомогою AMOT датчики контролю за станом двигуна.
Код
2180ЕД11А-АА
2180ЕС11А-АА
2180ЕД21А-АА

2180ЕС21А-АА
2180ЕД31А-АА
2180ЕС31А-АА
2180ЕС41А-АА
2180ЕД51А-АА
2180ЕС51А-АА
2180ЕД61А-АА
0ЕС61А-АА
2180ЕД13А-АА
2180ЕС13А-АА
2180ЕД23А-АА
2180ЕС23А-АА
2180ЕС33А-АА

2180ЕС33А-АА
2180ЕС43А-АА
2180ЕД53А-АА
2180ЕС53А-АА
2180ЕС53А-АА
2180ЕС53А3A-AA
2180ЕД11Б-АА
2180ЕС11Б-АА
2180ЕД21Б-АА 2180ЕС21Б-АА

2180ЕС31Б-АА 2180ЕД41Б-АА

2180ЕС41Б-АА 2180ЕД51Б-АА

2180ЕС51Б-АА 2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА
2180ЕД61Б-АА
2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА
0ЕС61Б-АА
2180ЕД13Б-АА
2180ЕС13Б-АА
2180ЕД23Б-АА
2180ЭС23Б-АА
2180ЕД33Б-АА
2180ЕС33Б-АА
2180ЕС43Б-АА
2180ЕД53Б-АА
2180ЕСБ-53АА
2180ЕСБ-53АА
2180ЕСБ-АА
2180ЕСБ-53АА 3B-AA

2180ED11A-AA

2180ES11A-AA

2180ED21A-AA

2180ES21A-AA

2180ED31A-AA

2180ES31A-AA

2180ED41A-AA

2180ES41A-AA

2180ED51A-AA

2180ES51A-AA

2180ED61A-AA

2180ES61A-AA

2180ED13A-AA

2180ES13A-AA

2180ED23A-AA

2180ES23A-AA

2180ED33A-AA

2180ES33A-AA

2180ED43A-AA

2180ES43A-AA

2180ED53A-AA

2180ES53A-AA

2180ED63A-AA

2180ES63A-AA

2180ED11B-AA

2180ES11B-AA

2180ED21B-AA

2180ES21B-AA

2180ED31B-AA

2180ES31B-AA

2180ED41B-AA

2180ES41B-AA

2180ED51B-AA

2180ES51B-AA

2180ED61B-AA

2180ES61B-AA

2180ED13B-AA

2180ES13B-AA

2180ED23B-AA

2180ES23B-AA

2180ED33B-AA

2180ES33B-AA

2180ED43B-AA

2180ES43B-AA

2180ED53B-AA

2180ES53B-AA

2180ED63B-AA

2180ES63B-AA