Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.
Розширений термін служби виробу на основі оптимальної комбінації цинку (головка мастила) та полірованої сталі (зворотно-поступальна)
Неперевершена поверхня Ra (0,4 мкм) та допуску (6 мкм) поршневої трубки для основного поршня - без фіктивного мастила З
мінний хід: при високому зворотному тиску, наприклад, клейкої точки змащення, змащення можна досягти значно меншими зусиллями за допомогою коротших ударів Під
тримує змінний об'єм мастила 0,1-1,95 см³ на хід
Усі гвинтові з'єднання запечатаний Завдяки оптимізованій руці
кінематика важеля, змащення можна зробити з невеликими зуси
ллями. Мастильний плунжер з герметичним сидінням з об'ємним мастилом сидить безпосередньо на трубці змащувального пістолета. Або також на внутрішній стінці жирового кар
тридж
а Мастильний плунжер може працювати, виходячи з рухливості
штовхача, також з пошкодженими або нерозмірними картриджами Пошкоджені картриджі можна легко видалити Штовховий шток можна зафіксувати в будь-якому положенні - штовхач не потрібно повністю втягувати, щоб звільнити тиск пружини на мастило (мастило не омилюється)