Конструкція стяжки з рядним або паралельним компенсаційним баком. Регулятор швидкості - це в основному замкнутий гідравлічний контур без власного джерела живлення. Він складається з циліндра, заповненого маслом, поршневого штока і поршня, регулюючого клапана і компенсаційного бака. Коли шток регулятора з'єднується із зовнішнім рухомим органом, шток поршня рухається, щоб закрити односторонній клапан всередині, що змушує масло через перекачувальну трубу до регулюючого клапана, де воно стикається з обмеженням, яке можна регулювати зовні для визначення швидкості. Масло надходить через регулюючий клапан в іншу камеру, яка розділена поршнем. Під час зворотного руху односторонній клапан відкривається, і масло вільно тече, щоб забезпечити швидкий зворотний рух. Вбудований або паралельний бак компенсує рух штока і мінімальний удар. Щуп в баку можна використовувати для визначення рівня масла. Ці регулятори швидкості можуть бути оснащені регулюючими клапанами, такими як клапани прискорення (SKIP), запірна арматура (STOP), комбінації прискорення+запірної арматури (SKIP + STOP). Ці клапани зазвичай відкриваються і контролюються повітрям. Модифіковані таким чином регулятори швидкості можуть зупиняти та/або прискорювати швидкість, встановлену зовнішньо регульованим маховиком
.Виробник | Enerfluid |
---|---|
Країна | |
Номер частини | 35RPD200SS |