Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.
Конструкція стяжки з рядним або паралельним компенсаційним баком. Регулятор швидкості - це в основному замкнутий гідравлічний контур без власного джерела живлення. Він складається з циліндра, заповненого маслом, поршневого штока і поршня, регулюючого клапана і компенсаційного бака. Коли шток регулятора з'єднується із зовнішнім рухомим органом, шток поршня рухається, щоб закрити односторонній клапан всередині, що змушує масло через перекачувальну трубу до регулюючого клапана, де воно стикається з обмеженням, яке можна регулювати зовні для визначення швидкості. Масло надходить через регулюючий клапан в іншу камеру, яка розділена поршнем. Під час зворотного руху односторонній клапан відкривається, і масло вільно тече, щоб забезпечити швидкий зворотний рух. Вбудований або паралельний бак компенсує рух штока і мінімальний удар. Щуп в баку можна використовувати для визначення рівня масла. Ці регулятори швидкості можуть бути оснащені регулюючими клапанами, такими як клапани прискорення (SKIP), запірна арматура (STOP), комбінації прискорення+запірної арматури (SKIP + STOP). Ці клапани зазвичай відкриваються і контролюються повітрям. Модифіковані таким чином регулятори швидкості можуть зупиняти та/або прискорювати швидкість, встановлену зовнішньо регульованим маховиком
.