Артикул Модель-Г
3-ходовіповоротні регулюючі клапани AMOT Model G забезпечують високий ступінь точності для точного регулювання температури як у змішуванні, так і для відведення. Якщо ви відчуваєте тривалий час прогріву, надмірний білий дим, що надходить з вихлопу, або труднощі з регулюванням температури рідини на холостому ходу, замініть термостатичний клапан на зовнішній дію AMOT Model G без необхідності модифікації трубопроводів. Моделі включають GEF, GPD та GG.
Надодаток до стандартного клапана, AMOT пропонує два варіанти моделі G з низьким витоком: ANSI Class II (0,5% швидкість витоку) та ANSI Class IV (0,01% швидкість витоку). зв'яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.
Міцний
Надміцний, компактний дизайн вписується в тісні простори і витримує високі вібрації, щоб мінімізувати витоки штока та несправності плати приводу.
Точнийзовнішній зонд зондування температури забезпечує більш точний, більш чуйний контроль температури. За допомогою моделі G ви можете підтримувати налаштування температури в межах +/- 1oF.
Гнучка
Наша унікальна конструкція дозволяє налаштовувати порти відповідно до будь-яких вимог встановлення. Модель G може однаково добре працювати як автономний клапан або як частина повної системи управління. Крім того, ми пропонуємо різноманітні моделі, розміри, типи приводів, протоколи зв'язку та інші варіанти, які допоможуть вам точно вказати, що вам потрібно.
Перевіренийклапан AMOT Model G має понад 25 років перевірених характеристик у морських, енергетичних та нафтових та газових додатках.
Діапазонрозмірів | 2«(DN50) до 16" (DN400) |
Матеріаликорпусу |
Ковкийчавун |
Типипривода |
24В постійного струму |
Варіантикомунікацій | 4-20ма 3-15 psi широтно-імпульсна модуляція (ШІМ) CAN шина |
Сертифікатидоступні |
Небезпечназона
Морськийклас (IACS асоційований)
КласIACS
|
Додатки
КлапанAMOT Model G усуває витік штока у багатьох морських, енергетичних та нафтогазових додатках, де встановлені типові лінійні клапани ходу. Вони є відповідною заміною в багатьох додатках, де ці клапани були використані:
Операція
Електричний
для електричного клапана привід вузла G клапана використовує електродвигун, який обертається в будь-якому напрямку у відповідь на отримані сигнали ON-OFF. Двигун приводить в рух редуктор, з'єднаний з валом ротора і повертає ротор клапана за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки, максимум на 90 градусів. В кінці руху кінцеві вимикачі вбудовані для ізоляції електропостачання двигуна, коли ротор клапана досяг будь-якого кінця обертання. Потенціометр зворотного зв'язку є стандартним і забезпечує індикацію положення системи управління. Привід живиться від електродвигуна, що керує редуктором черв'ячного типу. Черв'ячна коробка передач запобігає зворотному приводу через сили рідини. Він оснащений ручним переходом в стандартній комплектації, що дозволяє працювати клапан без живлення.
Пневматичнийпневматичний клапан використовує пружинний поворотний пневматичний привід і позиціонер для управління обертанням клапана у відповідь на вхідний сигнал від пневматичної або електропневматичної системи управління. Пневматична система управління посилає пневматичний сигнал в діапазоні від 3 до 15 фунтів на квадратний дюйм в привід, щоб правильно розташувати клапан при потрібній температурі. Пневматична система управління зазвичай складається з пневматичного контролера P+I, датчика і необхідного обладнання кондиціонування повітря (регуляторів, фільтрів і водяних пасток). Привід оснащений пружинним поверненням в стандартній комплектації, що дозволяє при необхідності безпечну конфігурацію. Він також оснащений позиционером клапана, що забезпечує точний і повторюваний рух.
Електропневматичнаелектропневматична
система клапанів поєднує в собі як електричну, так і пневматичну технологію, що складається з пневматично приводного триходового регулюючого клапана з електропневматичним перетворювачем типу 8064А. Дивіться сторінку 17 для отримання більш докладної інформації. Зонд посилає сигнал опору електронному контролеру, який, в свою чергу, посилає сигнал від 4 до 20ма на перетворювач I/P, який перетворює це в пневматичний сигнал. Електропневматична система поєднує в собі особливості та функціональність електронної системи управління AMOT з перевагами безпечної дії пневматичного клапана.
Виробник | Amot |
---|---|
Країна | |
Номер частини | 3GEFCB |