Amot 2400D Пневматичне індикація реле Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

2400D Пневматичне реле індикації

Артикул: 2400D

Пневматичні реле індикації моделі 2400D можуть використовуватися різними способами в системах управління та попередження, але їх найпоширенішим застосуванням є відключення систем безпеки та вказівка причини. Його міцна конструкція витримує суворі умови роботи в дизельному та газовому середовищі, і доведена як висока надійність в турбінних насосів та інших вимогливих технологічних застосуваннях

.

Примітка: Цей продукт замінює модель 4101.

Особливості та переваги

  • Корозійно-стійкий, Gulfproofed покриття
  • Одна рухома частина для зручності обслуговування
  • Широкий діапазон робочого тиску
  • Польові перевірені
Матеріал корпусу і поршня: Алюміній
Стандартні ущільнення: Вітон
Вікно: Акрил
Безель: Нейлон
Робочий тиск: від 140 до 860 кПа від 20 до 125 фунти на квадратний дюйм
Рекомендований робочий тиск: 413 кПа 60 фунтів-квадратний дюйм
Коефіцієнт витрати: Релейний клапан
Внутрішній отвір
Кв = 0,58
Кв = 0,015
Резюме = 0.67
Резюме = 0

Додатки
  • Пневматичні панелі управління

  • Індикація першого виходу

  • Системи секвенування безпеки

  • Збої безпечні системи

Операція

Зазвичай одне реле 2400D підключається до кожного пристрою зондування стану. Чуттєві пристрої - це нормально закриті 2 або 3-ходові клапани, які виявляють небажані температури, тиск, вібрацію, рівні рідини тощо Чуттєві клапани підключені до порту TRIP в кожному реле, і тиск вводиться в порту IN. Якщо конкретний параметр знаходиться в «Виконати» або задоволений стан, а чутливий клапан закритий, тиск буде подаватися через внутрішній отвір до великого кінця поршня і змусити його в «зелене» або безпечне положення. Тиск також направляється через порт OUT, який зазвичай підводиться до порту IN наступного реле. Коли виникає стан несправності, клапан, відчуваючи, що стан відкривається, викликаючи втрату тиску на великому кінці поршня і дозволяючи тиску на малий кінець, щоб перемістити поршень в положення «червоний» або споткнувся

.

2400D15J3-AA

2400D15E3-AA

2400D16E3-AA