Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.
Артикул CE224-SSN
Модель SSN розроблена спеціально для задоволення вимог останніх поколінь дизельних двигунів з низьким рівнем викидів (NRMM етап III A/B, етап IV і V; еквівалент US Tier 3 & 4: Євро 5 і 6 (інші гармонізовані стандарти) і двигуни, оснащені пристроями обробки вихлопних газів, таких як DOC (каталізатори) DPF (сажі фільтри) і SCR (NOx зменшення) Пост 2014.
Розроблений за допомогою C.F.D (Computerized Fluid Dynamics), цей новий асортимент має набагато нижчий опір потоку системи, ніж звичайні конструкції іскрогасників, що дозволяє їм досягти вимог низького зворотного тиску двигунів з високим газовим потоком. (При оптимальних швидкостях потоку зворотний тиск приблизно вдвічі менше, ніж у інших еквівалентних моделей) Цей більш плавний, менш турбулентний внутрішній потік газу зменшує вторинну регенерацію шуму, часто пов'язану з іскрогасниками, що робить їх набагато тихішими в діапазоні потужності.
Швидкість потоку вихлопних газів і обмеження зворотного тиску залежать від виробників двигунів. Будь ласка, зверніться до нас з вашими вимогами для отримання додаткової інформації.
Небезпечна зона: | ATEX GD сертифікований відповідно до EN 1834-1/2/3:2000 відповідає ASTM F2876-10 | |
Глушіння: | Промисловий стандарт постійної установки | |
Рейтинг потужності двигуна: | від 10 до 750 кВт | від 13 до 1005 к.с. |
Розміри труб: | Від 38 мм до 254 мм | 1 1/2 «до 10" |
Будівництво: | 316 з нержавіючої сталі | |
Затухання шуму: | 12 дБ (А) типовий |
Додатки
SSN Spark розрядник призначений для застосувань, де випромінювання іскри з вихлопних газів дизельного двигуна може призвести до займання легкозаймистого матеріалу.
Операція
Іскрогасники Chalwyn мають тип гасіння, як визначено в BS EN 1834-1:2000 п. 5.10.2. У цій конструкції світяться частинки, що виділяються з вихлопних газів дизельного двигуна, неодноразово впливають на внутрішні поверхні іскрогасника, які повинні бути охолоджені та розбиті перед можливим скиданням в атмосферу.