Артикул 4164
Гідромеханічний запірний клапан дизельного палива 4164 призначений для скорочення подачі палива в двигун, щоб захистити його від пошкоджень при перевищенні його робочих параметрів. Доступні два варіанти клапана. Один перекриває подачу палива повністю, зупиняючи двигун. Інший має регульований голчастий клапан, який дозволяє достатній потік палива для роботи двигуна на регульованому холостому ходу.
Корпус: | Чорний анодований алюміній | |
Коефіцієнт витрати: | Кв = 1,47 | Резюме = 1,7 |
Підключення паливної та масляної магістралі: | ¼» ДНЯО | ¼» БСП Тр |
Максимальний тиск палива: | 20,7 бар | 300 фунтів на квадратний дюйм |
Максимальний тиск масла: | 10,3 бар | 150 фунтів на квадратний дюйм |
Налаштування відключення падіння тиску: | 0.34 до 1.4 бар | Від 5,0 до 20,0 фунти на квадратний дюйм |
Ручний скидання засувки скидання: | Автоматичне випадання | Ручне утримання для тиску масла: |
Додатки
Операція
При роботі двигуна в нормальних умовах робота паливного запірного клапана повністю автоматична. При втраті тиску мастила подача палива або відключається, щоб зупинити двигун, або зменшується додатковим регульованим голчастим клапаном, що регулюється на полі, щоб запустити двигун на холостому ходу.
Для початку ручка скидання клапана повинна бути встановлена в положення «старт». Після запуску двигуна ручка скидання автоматично перейде в положення запуску, якщо клапан оснащений автоматичним скиданням засувки. Якщо клапан не оснащений автоматичним скиданням засувки, ручка випадання повинна утримуватися в початковому положенні, поки тиск масла не наросте, при відпущенні ручка автоматично перейде в положення запуску
Виробник | Amot |
---|---|
Країна | |
Номер частини | 41642C1-AA |