Amot Гідро-механічні запірні клапани дизельного палива Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

4164 Гідромеханічний запірний клапан дизельного палива

Артикул 4164

Гідромеханічний запірний клапан дизельного палива 4164 призначений для скорочення подачі палива в двигун, щоб захистити його від пошкоджень при перевищенні його робочих параметрів. Доступні два варіанти клапана. Один перекриває подачу палива повністю, зупиняючи двигун. Інший має регульований голчастий клапан, який дозволяє достатній потік палива для роботи двигуна на регульованому холостому ходу.

Особливості та переваги

  • Простота установки
  • Позитивне відключення палива (без голчастого клапана)
  • Двигун на холостому ходу (з голчастим клапаном)
  • Ущільнення з низьким тертям
  • Відмінна повторюваність
  • Працює від тиску моторного масла
Корпус: Чорний анодований алюміній
Коефіцієнт витрати: Кв = 1,47 Резюме = 1,7
Підключення паливної та масляної магістралі: ¼» ДНЯО
¼» БСП Тр
Максимальний тиск палива: 20,7 бар 300 фунтів на квадратний дюйм
Максимальний тиск масла: 10,3 бар 150 фунтів на квадратний дюйм
Налаштування відключення падіння тиску: 0.34 до 1.4 бар
Від 5,0 до 20,0 фунти на квадратний дюйм
Ручний скидання засувки скидання: Автоматичне випадання Ручне утримання для тиску масла:

Додатки

  • Відключення палива або холостий клапан на дизельних або бензинових двигунів
  • Відчуття падіння тиску в контурі гідравлічної системи
  • Підходить для гірничодобувної техніки та ідеально підходить для інших машин, де моніторинг здійснюється без електрики

Операція

При роботі двигуна в нормальних умовах робота паливного запірного клапана повністю автоматична. При втраті тиску мастила подача палива або відключається, щоб зупинити двигун, або зменшується додатковим регульованим голчастим клапаном, що регулюється на полі, щоб запустити двигун на холостому ходу.

Для початку ручка скидання клапана повинна бути встановлена в положення «старт». Після запуску двигуна ручка скидання автоматично перейде в положення запуску, якщо клапан оснащений автоматичним скиданням засувки. Якщо клапан не оснащений автоматичним скиданням засувки, ручка випадання повинна утримуватися в початковому положенні, поки тиск масла не наросте, при відпущенні ручка автоматично перейде в положення запуску

.

41641A1-AA

41644A1-AA

41643A1-AA

41642A1-AA

41641A1-AA

41643C1-AA

41643A2-AA

41644B2-AA

41641B2-AA

41643C2-AA

41643D2-AA

41641A2-AA

41642B2-AA

41642C2-AA

41644D2-AA

41641D2-AA

41644A2-AA

41644B1-AA

41643B1-AA

41642B1-AA

41641B1-AA

41644C1-AA

41641C1-AA

41642A2-AA

41643B2-AA

41644C2-AA

41641C2-AA

41642D2-AA

41642C1-AA

41644D1-AA

41643D1-AA

41642D1-AA

41641D1-AA