SKU 2"-5" SGE
Запірний клапан повітряного впуску Rigsaver допомагає запобігти перевищенню швидкості дизельного двигуна, відсікаючи повітря до двигуна. Він може управлятися вручну або автоматично, реагуючи на різні несправності або небезпечні умови.
Кінцеве з'єднання | Користувальницькі |
---|---|
Приведення в дію | Пневматичний, 24 В постійного струму, 12 В постійного струму |
Доступна індикація положення | Так |
Роз'єми | ТБД |
Логіка індикації положення | Відкритий клапан - відкритий перемикач |
Бічна | Ліворуч |
Коліно Kit | Клапан тільки (без ліктя) |
Стиль | Гойдалки ворота |
Максимальна температура впуску повітря (F) | 257 |
Мінімальна температура впуску повітря (F) | -40 |
Максимальний тиск (фунти на квадратний дюйм) | ТБД |
Захист IP | Ні |
Сертифікація небезпечного місця | ТБД |
Потужність, щоб закрити або зарядити енергією для запуску (Fail Safe) | Потужність до закриття |
Скидання | Автоматичне скидання |
Технічні характеристики
Моделі | А | Б | C | D | Е | F | Г | H | J | К* | L (макс отвір) | Вага (фунти) |
2 SGE | 1.50 | 5.51 | 3.78 | 4.96 | 6.30 | 1,40 | 1.70 | 2.11 | 2.25 | 2.45 | 2.00 | 2.1 |
3 ВІК | 2.06 | 7.44 | 5.44 | 6.40 | 10.58 | 1,75 | 2.16 | 3.19 | 2.94 | 3.25 | 3.00 | 6.0 |
4 ВІК | 2.63 | 9.10 | 7.13 | 7.31 | 10.70 | 1.88 | 2.22 | 4.14 | 3.70 | 3.73 | 4.00 | 8.5 |
5 ГР | 3.25 | 11.12 | 9.00 | 9.18 | 12.32 | 2.00 | 2.50 | 5.19 | 4.50 | 4.19 | 5.00 | 10.0 |
6.5 SGE | 4.25 | 12.69 | 12.00 | 12.00 | 16.70 | 2.50 | 3.14 | 5.56 | 5.76 | 4.81 | 6.50 | 25 |
8 ВІК | 5.00 | 14.73 | 14.25 | 13.60 | 17.62 | 2.50 | 3.25 | 6.75 | 6.73 | 5.25 | 8.00 | 35.0 |
11 ВІК | 6.68 | 20.00 | 18.56 | 17.65 | 21.00 | 3.00 | 4.75 | 9.12 | 9.13 | 7.43 | 11.00 | 70.0 |
14 ВІК | 9.00 | 26.10 | 25.00 | 28.00 | NA | 7.38 | 10.65 | 14.16 | 11.90 | 9.00 | 14.00 | 276.00 |
* Примітка: Діаметри портів можуть бути змінені відповідно до конкретних застосувань. Зв'яжіться з нами для отримання додаткової інформації.
Операція
Запірний клапан повітрозабірника Rigsaver - це поворотно-затворний, пружинний повітряний запірний пристрій, встановлений в системі повітрозабірника. Він буде перешкоджати надходженню повітря в циліндри і позитивно зупинить роботу двигуна. Він може бути встановлений до- або пост-турбо. Запірний клапан Rigsaver може управлятися вручну або автоматично, щоб реагувати на різні несправності або небезпечні умови.
Параметри інтерфейсу (зв'яжіться з нами для отримання детальної інформації) |
|
Варіанти спрацьовування |
Ручний/тяговий кабель: Це найпростіший метод. Затвор звільняється шляхом натягування на ручку Ручний/пневматичний: Поїздка втягується вбудованим пневматичним циліндром. Триходовий клапан з ручним керуванням направляє тиск повітря, щоб звільнити шпиндель відключення. Електричний: Відрядження втягується електричним соленоїдом 12 вольт або 24 вольт, який управляється Пневматичний: шпиндель відключення втягується пневматичним циліндром. Циліндр |
Виробник | Amot |
---|---|
Країна | |
Номер частини | 3SGE3 |