Артикул 6.5" - 11" SGE
Повітряний запорний клапан серії RIGSAVER SGE використовується у всьому світі, забезпечуючи надійне обслуговування на території та на шельфі в несприятливих умовах, пов'язаних з місцезнаходженнями в Канадській Арктиці, Мексиканській затоці, Північному морі, пустель Африки, Близького Сходу та Тихоокеанського регіону. Якість нашої продукції відповідає або перевищує суворі вимоги нашої широкої клієнтської бази, яка включає провідних керівників двигунів. Запірний клапан RIGSAVER повітря допомагає запобігти перевищенню швидкості дизельного двигуна, відсікаючи повітря до двигуна, захищаючи цінне обладнання та життя працівників.
Розмір (в) | 2,5" |
---|---|
Кінцеве з'єднання | Користувальницькі |
Приведення в дію | Пневматичний, 24 В постійного струму, 12 В постійного струму |
Доступна індикація положення | Так |
З'єднувачі | ТБД |
Логіка індикації положення | Відкритий клапан - відкритий перемикач |
Сторона | Ліворуч |
Коліно Kit | Тільки клапан (без ліктя) |
Стиль | Гойдалки ворота |
Максимальна температура впуску повітря (F) | 257 |
Мінімальна температура впуску повітря (F) | -40 |
Максимальний тиск (psi) | ТБД |
Захист IP | Ні |
Сертифікація небезпечного місця | ТБД |
Потужність, щоб закрити або зарядити енергією для запуску (Fail Safe) | Живлення-закриття |
Скидання | Автоматичне скидання |
Моделі | А | Б | C | D | Е | F | Г | H | J | К* | L (макс отвір) | Вага (фунтів) |
2 ВІК | 1.50 | 5.51 | 3.78 | 4.96 | 6.30 | 1.40 | 1,70 | 2.11 | 2.25 | 2.45 | 2.00 | 2.1 |
3 ВІК | 2.06 | 7.44 | 5.44 | 6.40 | 10.58 | 1,75 | 2.16 | 3.19 | 2.94 | 3.25 | 3.00 | <тд>6.0|
4 ВІК | 2.63 | 9.10 | 7.13 | 7.31 | 10.70 | 1.88 | 2.22 | 4.14 | 3.70 | 3.73 | 4.00 | 8.5 |
5 ВІК | 3.25 | 11.12 | 9.00 | 9.18 | 12.32 | 2.00 | 2.50 | 5.19 | 4.50 | 4.19 | 5.00 | 10.0 |
6.5 SGE | 4.25 | 12.69 | 12.00 | 12.00 | 16.70 | 2.50 | 3.14 | 5.56 | 5.76 | 4.81 | 6.50 | 25 |
8 ВІК | 5.00 | 14.73 | 14.25 | 13.60 | 17.62 | 2.50 | 3.25 | 6.75 | 6.73 | 5.25 | 8.00 | 35.0 |
11 ВІК | 6.68 | 20.00 | 18.56 | 17.65 | 21.00 | 3.00 | 4.75 | 9.12 | 9.13 | 7.43 | 11.00 | 70.0 |
14 ВІК | 9.00 | 26.10 | 25.00 | 28.00 | NA | 7.38 | 10.65 | 14.16 | 11.90 | 9.00 | 14.00 | 276.00 |
* Примітка: Діаметри портів можуть бути змінені відповідно до конкретних застосувань. Зв'яжіться з нами для отримання додаткової інформації.
Операція
Запірний клапан повітрозабірника Rigsaver - це поворотно-затворний, пружинний повітряний запірний пристрій, встановлений в системі повітрозабірника. Це буде перешкоджати надходженню повітря в циліндри і позитивно зупинить роботу двигуна. Він може бути встановлений до- або пост-турбо. Запірний клапан Rigsaver може управлятися вручну або автоматично, щоб реагувати на різні несправності або
небезпечні умови.Параметри інтерфейсу (зв'яжіться з нами для отримання детальної інформації) |
|
Варіанти спрацьовування |
Ручний/тяговий кабель: Це найпростіший метод. Затвор звільняється шляхом натягування на ручку або трос, прикріплений до наконечника шпинделя. Ручний/пневматичний: Поїздка втягується вбудованим пневматичним циліндром. Триходовий клапан з ручним керуванням направляє тиск повітря, щоб звільнити шпиндель відключення. Пневматичний циліндр відключення також можна відключити вручну, потягнувши за ручку або трос, прикріплений до шпинделя відключення .Електричний: Відрядження втягується електричним соленоїдом 12 вольт або 24 вольт, який управляється автоматичним датчиком перевищення швидкості та пов'язаним клапаном. Пневматичний циліндр відключення також можна відключити вручну, потягнувши за ручку або трос, прикріплений до шпинделя наконечника .Пневматичний: шпиндель відключення втягується пневматичним циліндром. Циліндр спрацьовування управляється автоматичним датчиком перевищення швидкості і пов'язаним з ним клапаном. Пневматичний циліндр відключення також можна відключити вручну, потягнувши за ручку або трос, прикріплений до шпинделя наконечника . |
Виробник | Amot |
---|---|
Країна | |
Номер частини | 14SGE3 |