Amot Rigsaver SGE повітря запірний клапан - Великий отвір Україна

Enapart закуповує продукцію за допомогою своїх партнерських офісів, які розташовані в 14 країнах світу, і намагається запропонувати Вам найкращу ціну на запчастини, як місцевий торговий посередник. Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

Rigsaver SGE Повітряний запірний клапан - Великий отвір

Артикул 6.5" - 11" SGE

Повітряний запорний клапан серії RIGSAVER SGE використовується у всьому світі, забезпечуючи надійне обслуговування на території та на шельфі в несприятливих умовах, пов'язаних з місцезнаходженнями в Канадській Арктиці, Мексиканській затоці, Північному морі, пустель Африки, Близького Сходу та Тихоокеанського регіону. Якість нашої продукції відповідає або перевищує суворі вимоги нашої широкої клієнтської бази, яка включає провідних керівників двигунів. Запірний клапан RIGSAVER повітря допомагає запобігти перевищенню швидкості дизельного двигуна, відсікаючи повітря до двигуна, захищаючи цінне обладнання та життя працівників.

Особливості та переваги

  • Ручне або автоматичне управління
  • Реагує на різні несправності або небезпечні умови
  • Доступний з 2 «(50 мм) до 14" (355 мм) необмеженого порту
  • Безпечно працює при температурі навколишнього середовища та індукційного повітря між 350° F - 400° F (176° C - 205° C)
  • Додаткові високотемпературні клапани доступні
Розмір (в) 2,5"
Кінцеве з'єднання Користувальницькі
Приведення в дію Пневматичний, 24 В постійного струму, 12 В постійного струму
Доступна індикація положення
Так
З'єднувачі ТБД
Логіка індикації положення Відкритий клапан - відкритий перемикач
Сторона Ліворуч
Коліно Kit Тільки клапан (без ліктя)
Стиль Гойдалки ворота
Максимальна температура впуску повітря (F) 257
Мінімальна температура впуску повітря (F) -40
Максимальний тиск (psi) ТБД
Захист IP
Ні
Сертифікація небезпечного місця ТБД
Потужність, щоб закрити або зарядити енергією для запуску (Fail Safe) Живлення-закриття
Скидання Автоматичне скидання

<тд>6.0
Моделі А Б C D Е F Г H J К* L (макс отвір) Вага (фунтів)
2 ВІК 1.50 5.51 3.78 4.96 6.30 1.40 1,70 2.11 2.25 2.45 2.00
2.1
3 ВІК 2.06 7.44 5.44 6.40 10.58 1,75 2.16 3.19 2.94 3.25 3.00
4 ВІК 2.63 9.10 7.13 7.31 10.70 1.88 2.22 4.14 3.70 3.73 4.00 8.5
5 ВІК 3.25 11.12 9.00 9.18 12.32 2.00 2.50 5.19 4.50 4.19 5.00 10.0
6.5 SGE 4.25 12.69 12.00 12.00 16.70 2.50 3.14 5.56 5.76 4.81 6.50
25
8 ВІК 5.00 14.73 14.25 13.60 17.62 2.50 3.25 6.75 6.73 5.25 8.00 35.0
11 ВІК 6.68 20.00 18.56 17.65 21.00 3.00 4.75 9.12 9.13 7.43 11.00 70.0
14 ВІК 9.00 26.10 25.00 28.00 NA 7.38 10.65 14.16 11.90 9.00 14.00 276.00

* Примітка: Діаметри портів можуть бути змінені відповідно до конкретних застосувань. Зв'яжіться з нами для отримання додаткової інформації.

Додатки
  • Генерація електроенергії
  • Морське буріння
  • Засіб для завантаження сипучого палива
  • Суднові двигуни
  • Нафтопереробні заводи
  • Нафтохімічні заводи

Операція

Запірний клапан повітрозабірника Rigsaver - це поворотно-затворний, пружинний повітряний запірний пристрій, встановлений в системі повітрозабірника. Це буде перешкоджати надходженню повітря в циліндри і позитивно зупинить роботу двигуна. Він може бути встановлений до- або пост-турбо. Запірний клапан Rigsaver може управлятися вручну або автоматично, щоб реагувати на різні несправності або

небезпечні умови.
Параметри інтерфейсу (зв'яжіться з нами для отримання детальної інформації)
  • Мармон Фланець
  • Кріплення для шланга
  • Насадки
  • Slip fit (чоловічий і жіночий)
  • Болтовий фланець
  • Нестандартні виливки
Варіанти спрацьовування

Ручний/тяговий кабель: Це найпростіший метод. Затвор звільняється шляхом натягування на ручку або трос, прикріплений до наконечника шпинделя.

Ручний/пневматичний: Поїздка втягується вбудованим пневматичним циліндром. Триходовий клапан з ручним керуванням направляє тиск повітря, щоб звільнити шпиндель відключення. Пневматичний циліндр відключення також можна відключити вручну, потягнувши за ручку або трос, прикріплений до шпинделя відключення

.

Електричний: Відрядження втягується електричним соленоїдом 12 вольт або 24 вольт, який управляється автоматичним датчиком перевищення швидкості та пов'язаним клапаном. Пневматичний циліндр відключення також можна відключити вручну, потягнувши за ручку або трос, прикріплений до шпинделя наконечника

.

Пневматичний: шпиндель відключення втягується пневматичним циліндром. Циліндр спрацьовування управляється автоматичним датчиком перевищення швидкості і пов'язаним з ним клапаном. Пневматичний циліндр відключення також можна відключити вручну, потягнувши за ручку або трос, прикріплений до шпинделя наконечника

.

3SGE3

14SGE3

3SGE4

14SGE4

3SGE5

14SGE5

3SGE6.5

14SGE6.5

3SGE8

14SGE8

3SGE11

14SGE11

3SGE14

14SGE14